Op de helft - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Anouk Versteeg - WaarBenJij.nu Op de helft - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Anouk Versteeg - WaarBenJij.nu

Op de helft

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

14 April 2014 | Nepal, Pokhara

Namaste!

Natuurlijk gaat het helemaal weer goed met op'as voeten!
Ja, ik laat het maar even weten voor het geval er mensen zijn met slapenloze nachten..

Eerste dag in 2071 vandaag. Wat een gekke huis in Pokhara gister avond!!
Morgen vertrekken we voor een aantal dagen naar oa Chitwan, Gorkha en Bandipur. Het duurt vast weer even voordat we weer bereikbaar zijn via internet!

Tot Gauw en gelukkig nieuwjaar :-)

  • 14 April 2014 - 18:22

    Marjan:

    Succes maar weer, doe voorzichtig.....tot snel, xxx

  • 14 April 2014 - 19:14

    Mart:

    Gelukkig maar. Had ik wel gedacht hoor.
    Heel veel plezier op jullie verdere reis.
    Ik ga de plaatsnamen even opzoeken op internet.

    Ze hebben de komende dagen knap weer voorspelt op Schiermonnikoog dus ik ga ook nog een paar dagen genieten. Helaas zonder (tante) Nel. Ze voelt haar niet goed genoeg helaas.
    Heel veel liefs van mij.

  • 14 April 2014 - 19:57

    Chris:

    Hoi Opa en Anouk gelukkig dat het met de voeten weer goed gaat. Wat een belevenissen beschrijf je zeg, krijg er zelf helemaal zin als ik dit lees. Vooral de sprong was prachtig om te lezen, wat een durf zeg. Nou ik volg jullie graag, dus hoop ook dat jullie veel foto,s hebben gemaakt, en dat we een avond deze kunnen gaan zien. Ik zorg voor drinken en de chips. Veel plezier nog Chris

  • 16 April 2014 - 21:56

    Linda:

    Wat een belevenissen weer! En Anouk, wat schrijf je ontzettend vermakelijk. We genieten van de verhalen. Veel plezier nog, voorzichtig en laat je niet opvreten hoor:-(( (hahaha)
    Liefs van ons allemaal.

  • 24 April 2014 - 14:49

    Netty:

    Wat een belevenissen. Dit blijft je altijd bij.
    Geniet ervan. En goede reis nog.
    Netty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 12 Feb. 2014
Verslag gelezen: 925
Totaal aantal bezoekers 2892

Voorgaande reizen:

25 Maart 2014 - 28 April 2014

Samen met opa naar Nepal

Landen bezocht: