Terug in Pokhara - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Anouk Versteeg - WaarBenJij.nu Terug in Pokhara - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Anouk Versteeg - WaarBenJij.nu

Terug in Pokhara

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

07 April 2014 | Nepal, Pokhara

Namaste!

We zijn weer terug in Pokhara van een weekje weg geweest!

Vorige week zijn we gaan wandelen naar Sarangkot om vervolgens onze reis voort te zetten naar Eco-village in Astam.

Het was fantastisch!

Eco-village is een heel mooi project. Een familiebedrijf wat mede zorg draagt voor de omgeving. In de vorm van onderwijs, medische zorg en schoondrink water. De familie is geheel zelf voorzienend ( biologische tuin, dieren voor eieren en melkproducten, waterzuivering voor de hele omgeving) en heeft een prachtig uitzicht over de Himalaya!!

Vandaag terug geklommen naar Sarangkot en afgedaald met een fantastische para-gliding sprong naar Pokhara ( alleen een beetje misselijk!)

• 07 April 2014 - 12:09

Co En Corrie:

geweldig dat jullie zo genieten, veel plezier nog, groetjes uit Enkhuizen.

• 07 April 2014 - 12:51

Marjan:

Fijn dat jullie zo genieten, we kijken uit naar verhalen en foto's. Big hug !!!! Xxxxxxx

• 07 April 2014 - 13:33

Oma- Mart:

O, wat spannend.
    En wat een fantastische dingen maken jullie mee.
    Fijn om weer iets van jullie te lezen.
    Geniet, geniet, geniet.
    En heel veel liefs voor jullie beiden.
    Dikke knuffel. Oma, mart.

• 07 April 2014 - 16:19

Co. En Piet:

Fijn dat alles goed gaat en dat jullie genieten.We volgen jullie verhalen.Veel plezier hoor !!Co en Piet.

• 07 April 2014 - 16:30

K Pijpstra:

Wat is het weer leuk omwat van jullie te horen Geniet maar lekker zo met zijn tweetjes We kijken steeds uit naar jullie nieuws Heeeeeel veel liefs voor jullie twee Kemp en ma

• 10 April 2014 - 21:16

Klaas En Linda:

Wat fantastisch!! en wat een belevenissen. Heel veel plezier nog samen.
    Klaas en Linda